პროფესიული ბრენდბუქი
რატომ გჭირდებათ?
გსურთ მიაღწიოთ კარიერულ წარმატებას და თავიდან აიცილოთ ძვირადღირებული შეცდომები?
საავტორო მეთოდოლოგია უზრუნველყოფს:
- პროფესიული ბრენდბუქი არის კონკრეტულად თქვენი საჭიროებებიდან და ამოცანებიდან გამომდინარე შექმნილი დეტალური გზამკვლევი
- გამოცდილი კონსულტანტი დაგეხმარებათ შექმნათ კარიერის განვითარების გრძელვადიანი სტრატეგია, რომელიც იქნება თქვენი წარმატების საიმედო რუკა.
საავტორო მეთოდოლოგია უზრუნველყოფს:
- სიცხადეს: გეცოდინებათ ზუსტად რა გსურთ და რატომ.
- დროისა და რესურსების ეფექტურად გამოყენებას: თავიდან აიცილებთ არასწორ ნაბიჯებს, რომლებმაც შეიძლება ზიანი მიაყენონ თქვენს ფინანსებს, დროსა და რეპუტაციას.
- მდგრად ზრდას: თქვენი კარიერა წლების განმავლობაში განვითარდება სტაბილურად.
პროფესიულ ბრენდბუქზე მუშაობა გრძელდება 4-დან 12 კვირამდე, გამომდინარე ქეისის ამოცანებიდან და სირთულიდან და გულისხმობს ერთსაათიან სესიას კვირაში ერთხელ
ბრენდბუქი არის სტრატეგიის დოკუმენტი, რომლის შექმნის პროცესშიც ჩვენ: განვსაზღვრავთ ფუნდამენტურ ფასეულობებს და BIG IDEA-ს
ბრენდბუქი არის სტრატეგიის დოკუმენტი, რომლის შექმნის პროცესშიც ჩვენ: განვსაზღვრავთ ფუნდამენტურ ფასეულობებს და BIG IDEA-ს
- დავძლევთ თვითმარქვიას სინდრომს
- დავადგენთ კონკურენტულ უპირატესობას
- გავწერთ აუდიტორიასთან კომუნიკაციის გეგმას
- შევქმნით სთორითელინგის ჩარჩოს და საკვანძო მესიჯებს
- ფასეულობების საფუძველზე დავსახავთ თქვენი ბრენდის განვითარების გრძელვადიან ხედვას, მათ შორის საერთაშორისოს
- შევქმნით პოზიციონირების სტრატეგიას
- საჭიროების შემთხვევაში, გავწერთ ეფექტურ მედიაგეგმას
- გავწერთ შემოსავლის ზრდაზე ორიენტირებულ მონეტიზაციის გეგმას
- გავწერთ ერთწლიან სამოქმედო გეგმას
რა არის?
ვისთვისაა?
პროფესიულ ბრენდბუქზე მუშაობა გჭირდებათ, თუ ხართ:
- პროფესიონალი ნებისმიერ სფეროში და გრძნობთ, რომ ცვლილებებისა და ზრდის დრო მოვიდა და სწორი გადაწყვეტილების მიღება გსურთ;
- ფრილანსერი და ბაზარზე/ნიშაში ადგილის დამკვიდრება და სწორი პოზიციონირება გსურთ;
- ანტრეპრენერი და პერსონალური ბრენდის მდგრადი ფორმულა და სამოქმედო გეგმა ბიზნესის თქვენი განვითარებაში დაგეხმარებათ.
დარეგისტრირდით პერსონალური ბრენდის აუდიტზე, რომ გაიგოთ, როგორია თქვენი პერსონალური ბრენდი დღეს